zaterdag, augustus 29


He lieve mensen!

Na een heel jaar voorbereidingen te hebben getroffen, ga ik eindelijk naar Brown University in Providence! Ik vlieg dinsdag middag samen met mijn ouders naar Boston. Providence ligt een uurtje van Boston en 3 uur van New York City. Donderdag ga ik mijn kamer in en dan begint vrijdag de internationale introductie. Donderdag ontmoet ik ook gelijk mijn roommate Tanya! Ik heb met haar al contact gehad over de mail, ze komt uit Thailand en woont al een tijdje in Engeland. Een meisje waarmee ik in de klas heb gezeten in Beijing kent haar, dus dat is heel toevallig!

Na de internationale introductie begint de normale orientation en dan kan ik alle andere 1485 freshmen (eerstejaars) leren kennen! In die tijd zal ik ook een meeting hebben met mijn 'advisor' die mij zal helpen met het kiezen van vakken. Je kan vier vakken kiezen per semester en ik heb al 1 vak vast staan: neuroscience. Verder wil ik waarschijnlijk nog engineering, visual arts en economics gaan doen. Een heel erg breed vakkenpakket dus! En dan beginnen op 9 september de lessen.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen op Brown!!

Liefs,
Maura

Mijn adres:
Brown University
69 Brown St., Box 5194
Providence, RI 02912

7 opmerkingen:

  1. Lieverd!! I'm gonna miss you! Adres gegevens worden gebruikt om de scrambled eggs op zondag te fed-exen! :) K kom heeeel snel langs!! Lover youuuu xx Flo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Mau!! Alles goed en okey daar? Heb je mn smsje nog gekregen?ik denk dat je hem in het vliegtuig kreeg! maar hoe kan ik me aanmelden dat bij elke nieuwe blog ik een email krijg? weet jij dat? Ik ben benieuwd naar je eerste paar dagen en je verhalen!!
    Het ga je goed mau!!! heeeeeeel veel knuffels en kusjes!!!xxxxx mier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey lieve mau,

    Hoe is het daar? Super leuk dat je je eigen blog bij houdt! ik ben benieuwd naar al je verhalen dus wel je blog een beetje goed bij houden ;)

    Dikke kus len

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Maura

    Welkom in Providence. Je gaat vast een hele leuke en leerzame tijd tegemoet. Veel plezier en succes daar. Ik vond het leuk je begeleid te hebben!

    Groetjes
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he maura hoe is t daar? Ouders eindelijk vertrokken, met de UGGS van Maud? Have fun, learn a lot and we'll keep in touch. gr Siene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt het wel heel druk denk ik, niet eens tijd om je blog bij te houden! Dat betekent vast dat je het goed naar je zin hebt, en ik heb ook al gehoord van je Thaise roommate.
    De UGGs zijn per Hester-koerier in Groningen gearriveerd en Maud is er erg tevreden mee, dus je hebt ze helemaal goed uitgekozen.
    Veel plezier nog! Siene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MAUWIE!! wanneer komt weer een leuk nieuw verhaaltje? ben zo benieuwd! heb je mn mail nog gehad?? xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen